Hampton by Hilton

Hampton Global Media Center

News By Region
Americas

Hilton anuncia la firma de un nuevo hotel Hampton by Hilton en David, Panamá Hilton (NYSE: HLT) anunció el día de hoy la firma de un acuerdo con Inversiones Chiricanas de Hotelería, S.A. para abrir un nuevo hotel Hampton by Hilton en David, Panamá. El proyecto está siendo desarrollado por la firma de inversión inmobiliaria Chagres Capital y el taller de arquitectura TASH junto con reconocidos inversionistas locales. Programado para abrir en el primer trimestre de 2019, este nuevo hotel de 120 habitaciones está localizado en la principal zona comercial de la provincia de Chiriqui, que es considerada el segundo centro urbano más grande y desarrollado del país.

All News From Americas »
Asia/Pacific

Hampton by Hilton Opens Flagship Hotel in China Hilton Worldwide (NYSE: HLT) today announced the opening of Hampton by Hilton Guangzhou Zhujiang New Town, its newest Hampton by Hilton hotel and flagship property for the brand in China. The 223-room hotel joins the Hampton portfolio of more than 2,100 hotels around the world. Hampton by Hilton Guangzhou Zhujiang New Town is located in the Tianhe District, Guangzhou, Guangdong Province, China and is managed by Huanpeng Hotel Management (Guangzhou) Limited.

All News From Asia/Pacific »
Europe

Hampton by Hilton Arrives on the Narrowest Strait of the Southern Shore Hilton’s (NYSE: HLT) Hampton by Hilton brand, the global mid-priced hotel known for providing travellers with its signature Hamptonality service, today announced the opening of its first property in the district of Canakkale. The 85-room Hampton by Hilton offers warm surroundings, friendly service and staff that ensure guests are 100 percent happy Guaranteed™.

All News From Europe »
Middle East/Africa

فندق هامبتون من هيلتون في البرشاء بدبي قريباً أعلنت مجموعة هيلتون العالمية Hilton Worldwide اليوم عن توقيع اتفاقية إدارة مع سعادة الدكتور عبد الله النيادي وذلك لافتتاح فندق هامبتون من هيلتون بمنطقة البرشاء بدبي، وهو ثالث موقع للعلامة التي تركز على السوق المتوسطة في دبي.

All News From Middle East/Africa »

Media Center Tools

Go
PrintRSSShare
Language Selection (Human and Google Translate generated translations):
English Italiano
Español   العربية
Français   日本語
Français Québécois   中文
Deutsch
Don’t see your language above?

Connect With Us

Jennifer Hughes Director, Brand Public Relations, Focused Service Brands